Inici / Articles Butlletí / L’atenció telefònica de l’Optimot es fa a través del 012

L’atenció telefònica de l’Optimot es fa a través del 012

L’atenció telefònica del Servei d’atenció personalitzada de l’Optimot passa a vehicular-se mitjançant el telèfon 012, que concentra tota l’atenció ciutadana de la Generalitat. Aquest canvi no afectarà, però, el contingut de l’atenció telefònica, del qual se’n continuarà ocupant el mateix equip de lingüistes que ho ha fet fins ara. [Font: Generalitat de Catalunya]

A cicac.cat utilitzem cookies pròpies i d'analítica per millorar la teva experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca