Home / Àrees de treball / Comissió de Relacions amb l’Administració de Justícia

Comissió de Relacions amb l’Administració de Justícia

La Comissió de Relacions amb l’Administració de Justícia té per finalitat canalitzar les incidències i queixes que es produeixin amb relació als jutjats o tribunals a Catalunya, com a suport a la Comissió Mixta amb el TSJC, així com coordinar les actuacions dels Col·legis d’Advocats per facilitar l’actuació professional.

President de la Comissió

Excm. Sr. Abel Pié Lacueva, Degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Manresa

 

manual per a advocats/des, procuradors/es i graduats/es socials

informe càtedra uab-cicac 2015 Criteris d’unificació acordats per l’Audiència Provincial de Barcelona Servei de cita prèvia per atorgar poders als jutjats de Catalunya Supressió del número de localitzador del sistema Arconte presentació telemàtica d’escrits judicials PROTOCOL DE CRITERIS ORIENTATIUS SOBRE SUSPENSIÓ D’ ACTES JUDICIALS INFORMACIÓ SOBRE EL FUNCIONAMENT DE NOTICAT Bones pràctiques als edificis judicials (prevenció dels contagis de la COVID)

Protocol d’execució de les diligències de llançament

Protocol d’execució de les diligències de llançament