Conferència ICA Lleida: La organització dels Jutjats i els processos declaratius i executius a la LO 1/2025 d’eficiència al servei de l’Administració de Justícia

Línia i gratuït

 

El Col·legi de Procuradors de Lleida amb la col·laboració del Col·legi de l’Advocacia de Lleida, van organitzar la conferencia sota el títol, La organització dels Jutjats i els processos declaratius i executius a la LO 1/2025 d’eficiència al servei de l’Administració de Justícia

La jornada va comptar amb la participació de dos ponents:

  • Lidia Urrea Marsal, lletrada de l’Administració de Justícia i secretaria coordinadora provincial, que ens explicarà la nova organització dels Jutjats.
  • Jaume Aso Roca, procurador, que ens parlarà de les novetats introduïdes per la Llei als procediments declaratius i executius a l’ordre civil.

Data: 20 de març de 2025

Format: Línia

Preu: Gratuït


Accés al vídeo

 

Related Articles

Back to top button