Habilitats Comunicatives per a Advocats i Advocades del 2023. ICA Tarragona

Taller presencial des de l'ICA Tarragona

Taller co-organitzat pels Col·legis de l’Advocacia de Reus i Tarragona que es celebra presencialment a la seu de l’ICA Tarragona, amb la col·laboració del Consell de l’Advocacia Catalana i d’Altermutua


En aquest taller trobarem eines i recursos útils i senzills per dirigir amb èxit reunions i entrevistes professionals. També facilitarem tips i recomanacions imprescindibles per millorar el tracte amb la clientela i d’altres operadors jurídics. Totes aquestes estratègies les treballarem sense oblidar-nos sobre quines tècniques, i habilitats poder utilitzar per gestionar les nostres emocions correctament.


METODOLOGIA I OBJECTIUS: 

Taller innovador en format presencial, molt dinamic i participatiu en què es reconeixen, s’obtenen i s’interioritzen eines idònies per a la millora de les nostres capacitats professionals.

Tractarem la comunicació verbal i no verbal per a millorar extraordinariament el nostre tracte amb el client, l’extern i l’intern! Amb els altres operadors jurídics i… Al jutjat!

Una formació express tremendament eficaç on treballem, amb dosis altes de reflexió i sentit de l’humor, les nostres habilitats comunicatives. Estimularem la curiositat i la creativitat de les persones que hi participin, fomentant la gestió de possibilitats, del canvi i la incertesa.

Pot semblar curiós, però gestionant emocions com la confiança i l’entusiasme, juntament amb l’escolta i una dosi d’humilitat idònia, generarem el clima favorable per aconseguir el nostre objectiu: Convèncer.

–    Podem aconseguir que l’altre faci el que volem? I si és així, podem aconseguir que ho faci amb ganes?

Doncs durant aquest taller ho sabrem!! Però ja us avancem que l’experiència prèvia ens confirma que els seus resultats són excepcionals.


Persones destinatàries

Sessió adreçada a qualsevol professional que hagi o vulgui formar-se per potenciar la creativitat, assumint el fracàs com una forma d’aprendre i millorar i sent més receptiu a l’hora d’assumir nous reptes.


Data: 29 de setembre de 2023

Format: Presencial a la seu de l’ICA Tarragona

Hora: 10 hores

Preu: 10€

Places limitades. S’assignaran per ordre d’arribada mitjançant la nostra Plataforma Formativa


Inscripcions

Amb el suport de:

 

Related Articles

Back to top button