Home / Formació altres / Curs Màrqueting Digital per a l’Advocacia. Eines per a d’Advocacia del segle XXI

Curs Màrqueting Digital per a l’Advocacia. Eines per a d’Advocacia del segle XXI

La pandèmia de l’COVID-19, a l’impedir relacionar-se de forma presencial en fòrums en els quals habitualment s’establia el primer contacte, o es consolidaven contactes anteriors, està dificultant la generació de nou negoci. En aquest escenari sobrevingut, els despatxos han de proveir-se de recursos addicionals que permetin seguir ampliant per mitjans virtuals les oportunitats d’obtenir nous encàrrecs.
L’objecte d’aquest curs és introduir les advocades i els advocats en el màrqueting digital perquè descobreixin les oportunitats de creixement que existeixen i puguin extreure el màxim profit de les eines i tècniques que ofereix aquesta disciplina.

Objetius del curs

  • Conèixer les bases del màrqueting digital en el sector legal
  • Saber que web és la més adequada per promocionar el despatx
  • Dissenyar un sistema de captació de contactes qualificats
  • Conèixer quines tecnologies existeixen per captar i fidelitzar clients
  • Posicionar el despatx en els cercadors d’Internet
  • Dissenyar una estratègia en xarxes socials adequada per al despatx
  • Desenvolupar la marca personal
  • Garantir el compliment de la normativa que afecta el màrqueting digital

A qui va dirigit

A les advocades i als advocats de qualsevol especialitat que vulguin iniciar-se en el màrqueting digital i tinguin com a objectiu captar negoci i fidelitzar la clientela.

També es dirigeix a aquells despatxos i advocacia que ja comptin amb coneixements de màrqueting digital i vulguin millorar els resultats de les accions que estan desenvolupant.

Durada

Cada sessió durarà 1.30 hores (12 hores en total), de 15:00 a 16:30 hores.

Material

Es farà entrega a les persones assistents de les presentacions projectades durant les sessions.

Ponents

  • Lidia Zommer. Sòcia de la consultora “Mirada 360”.
  • Eva Bruch. Sòcia de la consultora “AlterWork”.
  • Eduard Banqué. Advocat i Marketing Manager en “SAGE”
  • Donna Alcalá. Advocada. Sòcia fundadora de “Emindset Law”.
  • Paula Fernández-Ochoa. Sòcia de “+MoreThanLaw”.
  • José María Fernández Comas. Fundador de Dret Pràctic i Guia “Legaltech”.
  • Eduardo López-Román. Advocat especialitzat en Dret Digital.
  • Jordi Estalella. Advocat i soci de la consultora “AlterWork”.

Direcció del curs

Jordi Estalella. Advocat i soci de la consultora “AlterWork”.

Preu del curs: 95€

Un cop iniciat el curs NO és possible la devolució (ni parcial, ni total) de l’import de la inscripció. El CICAC es reserva el dret de modificar i/o suspendre el programa de l’acció formativa.

Inscripcions i forma de pagament:

En primer lloc heu de formalitzar la vostra inscripció a aquest curs a través de la nostra Plataforma Formativa des de la pestanya Formació ->Accés a la Plataforma Formativa.

En segon lloc i per tal de poder validar-vos, heu de realitzar una transferència bancària al número de compte d’aquest Consell: ES45 – 3183 – 0803 – 1620 – 0118 – 7927.

Realitzada la transferència bancària, cal fer arribar el justificant de pagament per correu electrònic a formacio@cicac.cat i així poder confirmar la vostra sol·licitud d’inscripció.

 

programa formatiu inscripcions

 

Us comuniquem que tant els ponents com l’organitzador de qualsevol sessió formativa que es realitzi mitjançant plataforma digital, prohibeixen expressament l’enregistrament audiovisual i posterior difusió i exhibició de la seva imatge en qualsevol suport, ja sigui material o electrònic, així com per a la producció, edició i/o emissió o difusió, mitjançant  reproducció, íntegra o parcial d’aquesta conferència. Aquesta prohibició es fa extensible a qualsevol document que sigui annexat a la sessió, amb independència del seu format i suport, com ara fotografies, diapositives, imatges incloses en vídeo, presentacions Power Point o qualsevol altre mitjà d’exhibició o difusió pública sense restricció